• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Två år

Linnéa & Eide

HBK Medlem
Inlägg
222
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
275
Medlemskap
2024
Den 13 oktober 2010, alltså för precis två år sedan, var en ödesdiger dag för mej. Jag låg på operationsbordet på Sahlgrenska sjukhuset och befriades från en elak tumör, som satt så illa till att mitt vänstra ben och största delen av höfbenet måste bort. Sedan dess har jag tillsammans med Eide jobbat mej fram till bättring och har successivt vant mej vid att vara handikappad och rullstolsburen. Visst, jag har smärtor och ibland är det tungt, men jag ser till det, som går att göra, istället för tvärtom. Eide och jag fortsätter åka husbil, vara med på träffar, äta och dricka gott. Hemma har vi barn och barnbarn att glädjas åt. Jag har livet.

Linnéa
 
H

hianders

Guest
Sv: Två år

Ja Linnea, vi har ju följt dig genom dessa två år och du är värd all beundran för ditt kämpande!! Så naturligtvis också Eide som ju har varit ett ovärderligt stöd. Vi har ju träffats av och till under dessa år och sett framstegen!! Ha det fortsatt bra nu båda två!

Inger & Hasse/hianders
 

fredrik123

HBK Medlem
Inlägg
309
Kommun
Täby
HBK-Nr
7584
Medlemskap
2026
Sv: Två år

Tack för din berättelse.

Det är få saker som imponerar och påverkar mig så mycket som när jag träffar eller läser om människor som har genomgått olika former av livskriser och tar sig vidare och kämpar med allt från det mest vardagliga till livets många små glädjeämnen.

För detta känner jag stor respekt. Jag hoppas att ni och alla andra har orken och viljan att fortsätta leva så normalt som möjligt :yes:

// Fredrik
 
Senast ändrad:

Ulla&Gunnar

HBK Medlem
Inlägg
141
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1337
Medlemskap
2024
Sv: Två år

Ja Linnea vi träffades i Bromölla och vi beundrar dig du var glad och positiv.
vi ser fram emot att träffas på någon träff eller privat
Ulla o Gunnar
 

Arne o Elvy

FD HBK Medlem
Inlägg
113
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3076
Medlemskap
2023
Sv: Två år

Egentligen finns det inte ord som kan täcka hur mycket vi beundrar dig för ditt sätt att tackla din situation. Förstår att du och Eide har det bra. Vi önskar er ett fortsatt gott liv.
Kram från Elvy och Arne
 
Toppen