• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tupperware Utförsäljning

O

Oskar-543

Guest
Annonse Tupperware utförsäljning ????

Hörer det hjemme på en Husbilsside ?????????
Hvad bliver det näste Skulde vi ikke blive ved ting til
Camping og Husbiler??

Erik:mad:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7903

Guest
Sv: Tupperware Utförsäljning

Till alla "plast-fantaster" måste jag tipsa om tupperwares ihopfällbara burkar! Vi har haft dom i bilen iår, och använt den till allt! Perfekt, eftersom den inte tar någon plats alls när man inte använder den!
 
F

F.d. 5898

Guest
Sv: Tupperware Utförsäljning

Till alla "plast-fantaster" måste jag tipsa om tupperwares ihopfällbara burkar! Vi har haft dom i bilen iår, och använt den till allt! Perfekt, eftersom den inte tar någon plats alls när man inte använder den!

Vi med......

MVH
Mats
Ljusfallshammar
 
F

F.d. 24718

Guest
Sv: Tupperware Utförsäljning

Några av deras mått är mycket bra att mäta upp oljor i. Det som ev. blir kvar kan förvaras i måttet utan att skräp kommer in pga locket.
Har provat några år. :D
 
F

F.d. 11293

Guest
Sv: Tupperware Utförsäljning

jag gillar inte Tupperware, fast jag måste medge attt dom är starka, för några år sedan backade jag över en kanna med lock med bilen, den blev platt, :swoon: jag tog den till garaget o satte den i skruvstycket o gjorde den rund igen, o den funkar ännu. :yes:
 
F

F.d. 55278

Guest
Sv: Tupperware Utförsäljning

Hej Ruth o Erik
Jag tycker att det är bra att sälj det till husbilen, har haft Tupperware ända sedan 1962 och jag anväder dem i båten när vi hade det och nu i 10 år i husbilen vi tucker det är jättebra för det är så tätta så verken socker eller mjöl klumpar sig och hårt bröd och mjukt bröd, karkor håller sig så bra i dessa burkar och mycket annat och inget skrammel i husbilen, har även matolja i burkarna.
Det håller ju fukten ut.
Mvh Bergun :spinny:
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen