• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TT-Line

• Startad av Startad av F.d. 6841
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 6841

Guest
Hej alla HBK:are!

Någon som kan tala om, om jag drömt eller inte..... Tror det var här på HBK jag läste om att TT-linjen (eller vilken färjelinje det nu var) skulle bjuda på 2 meter om man beställde biljett innan den sista, nu i maj månad, men kan inte hitta "tråden". :eek:

Tänkte beställa biljett från Swedala till Tyskland idag, om det nu är någon vänlig som kan tala om, om jag drömt eller inte.:wideeyed:

Ha det! :bye:

MVH Pajen

Sv: TT-Line

Hej Kaktus och TACK!

Var rädd för att dem två små grå, innanför pannbenet på mig hade gett upp!
Men en av dem fanns tydligen kvar.....:bock:

MVH Pajen

Hej!

Vi åkte den 19/4 kl. 1700 Trelleborg till Travemünde tur o. retur för 1445 sek. med en 7 meters husbil.
Inkl. 15% rabatt från Motormännen.
Vet inte om det priset gäller fortfarande.

MVH
Sambal

Vi har bokat Trelleborg - Rostock t o r men erbjudandet gällde endast enkelresor. Men vi fick ganska bra rabatter ändå eftersom vi är medlemmar i CC.

Tillbaka
Toppen