• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trycka på "Tack" eller inte.

Sv: Trycka på "Tack" eller inte.

För min del så gillar jag knappen. Det känns bara bra när man kan säga tack utan att motivera varför. Det finns så mycket "matnyttigt" i denna klubb som gör att husbilslivet blir enklare så medlemsskapet är perfekt. Tack för det!
Vi tillbringade i går några timmar vid Husvagn -Svenssons vårfest för kunder. Konsterade då att några vi pratade med inte hade upptäckt denna förträffliga klubb, så vi kanske värvade nya när jag berättat om saker jag läst i vårt forum.
Bengt :spinny:

Tack-knappen kan ju användas som; tagit del, tack för intressant och bra inlägg, gillar inlägget, håller med skribenten m m. Vi (kanske främst undertecknad) använder den ofta.

Inger/fru hianders

Använder den också ofta. Extra gärna då vi får bilder på husbilar och dess utrustningar och inredningar.
:)

Tillbaka
Toppen