• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Truma panna

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2029
Hej.
Vi har problem, vår panna startar inte, lampan blinkar till sedan händer inget mer.
har kollat säkringar och gasol. Någon som haft samma problem?

Sv: Truma panna

HEJ Har varit med om samma problem, och det var ett kretskort som satt vid elboxen. Inte det kort som sitter på pannan. MVH Bernhard.:confused:

Hade samma problem med min panna.
Kretskortet som sitter utanför pannan, dela ytterhöljet , där sitter två kontakter, drag av och sätt på igen, kan vara ärg på polerna. Min går som en klocka nu.
Pannan är 17 år
:D
MVH Uno i Vollsjö

Senast redigerad av en moderator:

Hei
Hadde problemer med Truman på min tidligere bil, det jeg gjorde var å sjekke ledningene, oftes var det dårlig jord. Spraiet også 556 på hjulet som sitter vedsiden av Truman etterpå skruvde jeg den frem og tilbake. I verste fall demonterte jeg hjulet og gjorde deg reint, ellers er forslaget til Elnagh det første som bør prøves.;)

:confused: Efter lite letande och ryckande i lite kablar så funkar pannan igen.
JAG är en riktig mekare, jag! Ok fråga inte hur det gick till men allt funkar nu.
:D

Tillbaka
Toppen