Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Telenors "Telematik" har den funktionen du efterfrågar. Relativt billig SMS-kostnad.Är det någon av operatörerna som har kontantkort/abonnemang bara för SMS till iNet?
Har ni köpt AC till bodelen också? Jag köpte ny bil våren 2019 och ville ha Aldes iNet installerat och Dometic 2200FJ. När jag fick bilen så hade de monterat Truma iNet i stället utan att höra efter med mig först. Om de meddelat att Aldes inte fanns längre hade jag naturligtvis valt Trumas AC som gått att koppla ihop med iNet.Jag har haft Halebob 100 kr. 50 öre sms. men glömde att fylla på. 1ggr år. så det upphörde. men frågan kvarstår, hur gör man från Truma med uppgradering, vi har beställt en ny bil med inet ingående, men det borde redan nu vara uppgraderat eftersom man säkerligen vet att 2G upphör.
eller blundar man och säljer gamla inet så länge det går och ingen frågar?