• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Värmare Truma felkod

poal

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
35883
Medlemskap
2024
Hej
Vi har fått problem med vår värmare. Den visar felkod E202H. Bilen står utomhus och endast på el. Så fort jag försöker starta den så stänger den ner direkt. Är det någon som känner igen detta felet?20240107_121239.jpg
 

poal

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
35883
Medlemskap
2024
Tack för listan. Det just det som lite konstigt att det är ett gaslarm. Jag har inte haft gasen på sedan vi ställde av bilen i höstas. Utan bara kört på el hela tiden.
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.874
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Tack för listan. Det just det som lite konstigt att det är ett gaslarm. Jag har inte haft gasen på sedan vi ställde av bilen i höstas. Utan bara kört på el hela tiden.
Nu har jag inte så där modern truma, men enligt mej så ser det ut som både gas och el är valt på displayen, och har du valt gas och sen stängt den på ventiler, ja då blir nog truma ledsen.
 
Toppen