• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Truma Boiler

F

F.d. 22390

Guest
Köpte husbil i vintras , våran första :) Men boilern var sönder frusen när vi köpte bilen , nån som vet nåt bra ställe man kan få tag på utbytes kärl till bra pris alt en ny boiler gas/el till bra pris ??
Bilen är från -96 så jag vill vara lite försiktig med hur mkt jag kostar på den ..

Sen sitter det även en takmonterad AC electrolux , ska den värma bra på värme läget ?? just nu värmer den knappt nånting

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Truma Boiler

varmvattenberedaren och skruva bort så mycket som du kan och kolla om det är spricka i aluminium höljet och försök att få tag i någon som kan svetsa i aluminium med TIG svets. Fungerade för min granne och en duktig svetsare.
Lycka till bör inte kosta många hundringar men jobb med att demontera och montera beroende på placering av boilern.

Toppen