F
F.d. 58884
Guest
Vill informera att det har det blivit en regäl prishöjning vid hamnen 340 kr / dygn med el vid bryggan .280kr/dygn utan el vid brofästet (
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vill informera att det har det blivit en regäl prishöjning vid hamnen 340 kr / dygn med el vid bryggan .280kr/dygn utan el vid brofästet (
Märkligt, enligt gästhamnens egen sida så ingår el vid platserna vidså det är samma pris som vi med bil kommer att betala (om vi väljer Trosa
Märkligt, enligt gästhamnens egen sida så ingår el vid platserna vidgästhamnenrestaurangen men inte för platserna vid brofästet https://www.trosanyagasthamn.se/
Om man scrollar ner lite i ovanstående länk:
Visa bilaga 171907
tillägg, för att komplettera mitt inlägg så är elen som ingår i priset vid restaurangen obligatorisk och kan ej väljas bort.
Vid brofästet finns ingen el enligt deras sida, fanns inte det när jag var där heller (men det börjar bli några år sedan nu så jag har inga färska uppgifter från egna upplevelser)
Visa bilaga 171909