• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trimchip

Sv: Trimchip

Bra priser, men hemsidan känns inte helt genomarbetad. När jag söker på min Audi A6 2.0TFSI BENSIN Chiptuning RaceChip - Audi A6 (4F) 2.0 TFSI, 1984ccm, 125kW (ca.170PS) föreslår de en box som är particulate filter capable. Vad jag vet har jag inget partikelfilter på min bensinare :twitcy:. Tror faktiskt aldrig jag hört talas om det över huvud taget.

Dieselboxar kan de kanske, men bensinboxar har jag inte sett tidigare..

Senast ändrad:
Sv: Trimchip

Varför gå över bron efter vatten , dom som säljs av www.speedkit.se här på HBK är bra och billigare läs mera här :
http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/343932
Hej!
Har just monterat ett chip av detta märke och det skulle vara intressant att höra några synpunkter från dem som haft chipet en tid. Har ni t ex fått ner bränsleförbrukningen 10-15%? Och hur gör man enklast en sådan utvärdering? Jag kör själv enbart på Eco-läget och maskinen är en Fiat 3-lit 156 hk år 10.
:music-icon:Dahinda

Tillbaka
Toppen