• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Trasig vattenpump i Fuengirola vem kan byta alt laga?

Hanna L

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
25244
Medlemskap
2025
Hejsan. Min vattenpump slutade fungera idag mellan frukost och lunch :-( står på feria platsen i fuengirola (spanska sydkusten). Det är inte batteriet som är slut och det är inte säkringen (borde vara den som står Pumpe på) Var finns närmast rekommenderade Husbils service vilket märke som helst. Tacksam för tips.
:swoon:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Trasig vattenpump i Fuengirola vem kan byta alt laga?

Vad är det för husbilsfabrikat ?
Det kan inte vara sås att det är en microbrytare i kranen ?
Har du provat dom andra kranarna ?
Om det är microbrytaren som är trasig /kabelbrott så gjorde jag en anvisning här :
http://www.husbilsklubben.se/forums/t38295/

Om det skulle vara det så kan man använda kranen på så vis att man öppnar den i köket ( om det är den som är trasig) ex och sedan öppnar den på toaletten mycket lite så bara brytaren ger ström till vattenpumpen.
Glöm inte stänga av båda kranarna sedan .

F

F.d. 55554

Guest
Sv: Trasig vattenpump i Fuengirola vem kan byta alt laga?

Fråga Danske Hardy i en Euramobil, om han vet någon firma, han har bott och kört dit i många år.
Hälsa från mig

Jojje :yes:

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Toppen