Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tur att man inte har något garage på husbilen, då skulle man få köpa grejer man inte behövde.Bilder jag visat förr. Inredningen fungerar fint så här efter 5 år.
Visa bilaga 189828Visa bilaga 189829Visa bilaga 189830Visa bilaga 189831Visa bilaga 189832Visa bilaga 189833
Cyklar, utemöbler, extra Toatank tycker jag inte är grejer man inte behöver.Tur att man inte har något garage på husbilen, då skulle man få köpa grejer man inte behövde.
Arne
Vi tycker det är bra grejer att ha med. Vi får in dem med lätthet inom lastvikten. Det har fungerat bra för oss i 5 år nu.Tur att man inte har något garage på husbilen, då skulle man få köpa grejer man inte behövde.
Arne
De sakerna vi har med oss är de som vi av erfarenhet vill ha med på HB-turerna.Det ser ju riktigt bra ut men är det inte risk att det plockas med ändå mer saker?