• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trångt men mysigt.

F

F.d. 53053

Guest
Sv: Trångt men mysigt.

Tror dom tycker om små bäddar än stora vår lilla gör likadant :p::p:
mvh Gert
 
H

hianders

Guest
Sv: Trångt men mysigt.

Majzzan - vad mysigt det ser ut!!

Här kommer en bild på två gamla gubbar som normalt inte sov ihop, men denna gång var de nog väldigt trötta och brydde sig inte om att det fanns någon annan i korgen. Bilden är från 2009.

matte hianders/Inger
 

Bilagor

  • Hobbe o Teddi.jpg
    Hobbe o Teddi.jpg
    90,9 KB · Visningar: 5

Kristina-Tommy

FD HBK Medlem
Inlägg
23
Kommun
Österåker
HBK-Nr
13179
Medlemskap
2022
Sv: Trångt men mysigt.

Hej Majzzan! Vi har också en isländsk fårhund som beter sig som en katt.... Trångt och mysigt ska de va.... och mycket kel ! Härliga hundar. Kanske ses vi någonstans!
:yes:
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Trångt men mysigt.

Hej Majzzan! Vi har också en isländsk fårhund som beter sig som en katt.... Trångt och mysigt ska de va.... och mycket kel ! Härliga hundar. Kanske ses vi någonstans!
:yes:

Nämen vad kul att det finns fler Islänningar i klubben! Har haft rasen sen "tidernas begynnelse" dvs jag var först m hundrasen Sverige i början på 80-talet.
En lagom stor följeslagare, som ändå orkar springa med på cykelturer, viket vi gillar. Min gamling nästan 12 år travade bredvid cykeln minst 175 mil i Spanien o Portugal under 6-7 veckor i våras.

Här ute på Algarves landsbygd var det mysigt få springa lös.

Cykelalgarve3.jpg
 
C

cheetah1

Guest
Sv: Trångt men mysigt.

Sett på nätet:

funny-growing-up-sucks-dog-puppy-too-big-table-unit-pics.jpg
(Källa står i bilden.)
 
Toppen