• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trådlöst Internet i Alicante

bojon

HBK Medlem
Inlägg
55
Kommun
Enköping
HBK-Nr
617
Medlemskap
2024
Hej! Har precis anlänt till ställplatsen i Santa Pola utanför Alicante. Har en tanke om att jag har läst här på forumet om att det finns tillgång till gratis trådlöst Internet vid bibliotek, stämmer det? Finns det andra ställen? Tacksam för ett svar! Hälsningar från ett regnigt Santa Pola.

//Bosse
 

smålänningen

HBK Medlem
Inlägg
1.639
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2024
Sv: Trådlöst Internet i Alicante

Mc Donalds brukar ha fritt nätverk. Satt senast i Polen o surfade där.
 

bojon

HBK Medlem
Inlägg
55
Kommun
Enköping
HBK-Nr
617
Medlemskap
2024
Sv: Trådlöst Internet i Alicante

Hej. Jo det stämmer att McDonalds bjuder på fritt Internet på deras restauranger, så också i Tyskland och Frankrike på nerresan, men sen blev det tvärstopp. Inte en endaste McDonalds utmed Spanska öskusten hade den möjligheten. Skaffade ett kontantkort på PhoneHouse i Alicante. Men jag måste hushålla med kilobytena eftersom att det är en dyr lösning.

//Bosse
 

Bonzo

FD HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Trådlöst Internet i Alicante

Hej och välkommen till Santa Pola, vi bor på campingen sedan mitten av december. När vi går in till stan går vi förbi Mac Donalds och där är husbilsfolk varje dag och kopplar upp sig. Där finns ett bord med 220 uttag. Vi kanske ses i stan. Lycka till.

Kerstin, Sven-Åke & Bonzo
 
F

F.d. 25023

Guest
Sv: Trådlöst Internet i Alicante

Det finns fler McDonalds med fri nät på ostkusten. Innan vi köpte vårt kontant-Vodafone kort körde vi alltid till McDonalds vid behov.
Prova Fuengirola t.ex.

hälsn
jyrki
 
Toppen