• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Träff

K

kravlas

Guest
Hej alla trevliga husbilsägare! Min dröm har alltid varit att ha husbil, men tyvärr har det inte hänt. Nu söker jag med ljus och lykta efter en vän med husbil. Tänk, att få åka omkring och uppleva naturen och stanna när man vill och ta en kaffe. Vilken frihet! Finns det någon därute som kan tänka sig att träffa en glad, positiv och enkel pensionär på 66 år, så skriv gärna till mig. Mvh Gunilla
 

hamnen

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
5172
Medlemskap
2024
Hej Gunilla. Jag heter Hasse och är en pensionär med husbil som är singel sedan ett par år tillbaka Jag har varit ute och åkt ensam ett tag ,men det är ju inte så kul alltid.Jag tänkte anmäla mig till singlarna när jag fick se Din efterlysning.Då kom tanken att jag hör av mig till Dig så kanske vi kunde ses vid något tillfälle om intresse finns för att gå vidare på något vis. Med vänlig hälsning Hasse. tel 0705874266
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Hej Gunilla. Jag heter Hasse och är en pensionär med husbil som är singel sedan ett par år tillbaka Jag har varit ute och åkt ensam ett tag ,men det är ju inte så kul alltid.Jag tänkte anmäla mig till singlarna när jag fick se Din efterlysning.Då kom tanken att jag hör av mig till Dig så kanske vi kunde ses vid något tillfälle om intresse finns för att gå vidare på något vis. Med vänlig hälsning Hasse. tel 0705874266

Hasse, ett litet tips.

Ser att Gunilla inte varit inne här sedan den 9 november, så risken upplever jag som stor att hon kommer att missa ditt svar.

Klicka istället på hennes bild så kommer det upp en ruta ”nytt meddelande” klicka på den och skriv dit meddelande, då får hon ett Mail från HBK som berättar att det finns ett meddelande som väntar.

Lycka till

TommyD
 

Pretoria 47

FD HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Skövde
HBK-Nr
29330
Medlemskap
2022
Hej alla trevliga husbilsägare! Min dröm har alltid varit att ha husbil, men tyvärr har det inte hänt. Nu söker jag med ljus och lykta efter en vän med husbil. Tänk, att få åka omkring och uppleva naturen och stanna när man vill och ta en kaffe. Vilken frihet! Finns det någon därute som kan tänka sig att träffa en glad, positiv och enkel pensionär på 66 år, så skriv gärna till mig. Mvh Gunilla
Hej Gunilla,jag träffar dig gärna på en pratstund på stellplstsen i Gate.har husbil med mycket plats.ring mig på 070 4153045 hälsningar frånSkövde
 

Pretoria 47

FD HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Skövde
HBK-Nr
29330
Medlemskap
2022
Hej alla trevliga husbilsägare! Min dröm har alltid varit att ha husbil, men tyvärr har det inte hänt. Nu söker jag med ljus och lykta efter en vän med husbil. Tänk, att få åka omkring och uppleva naturen och stanna när man vill och ta en kaffe. Vilken frihet! Finns det någon därute som kan tänka sig att träffa en glad, positiv och enkel pensionär på 66 år, så skriv gärna till mig. Mvh Gunilla
Hej Gunilla, har du hittat någon att resa med i sommar. Kontakta mig annars på 070-4153045
 
Toppen