• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tour de Husbil Etapp 10, nu går vi i mål.

D

Deleted member 11118

Guest
1597046497983.png

Tanken var att stanna ute en natt till men vädret bidrog till att vi körde hem, och så var corona turen avslutad.

Under hela resan var det inte mycket folk och trängsel någonstans inte ens på Öland. Alla höll avstånd och på de två restauranger vi åt var det generöst avstånd mellan borden som var utomhus. Det gick åt en del plasthandskar och mycket handsprit, ingen av oss har blivit sjuka och det har gått minst 3 4 veckor sedan vi landade hemma efter utfärden.

De ställplastser som vi gärna återkommer till är Tiraholm, Oskarshamn, Borgholm och Byxelkrok dessa var enligt hustrun och mej mig väldigt trevliga och bra för våra behov, övriga ställplatser var för oss inte så bra se de kommer vi inte besöka fler gånger. Nästa Tour de Husbil blir i månadsskiftet augusti-september och om vi är friska och om det inte regnar och blåser hela veckan.

Husbilspåg.jpg
 
Toppen