• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tornado på Algarve i Lagoa, Silves m omnejd

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.790
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Tornado på Algarve i Lagoa, Silves m omnejd

Hej ja vad har vi då att vänta oss om medeltempen stiger m. +4`
jo katastrof, skall va det att "vi" slipper att köra söderut!!!
& vilka följder blir det av det?
Jag lider verkligen med dom drabbade!
Mvh.
 

Rolf och Monica

HBK Medlem
Inlägg
1.394
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Tornado på Algarve i Lagoa, Silves m omnejd

Nu när allt känslomässigt fått en så bra lösning hoppas jag vi får följa hur försäkringsbolaget agerar, samt vilket försäkringsbolag det är. Hur alla praktiska problem får sin lösning. Spännande det också även om det inte har samma dignitet.

Monica
 

Eva&Leif

FD HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1826
Medlemskap
2021
Sv: Tornado på Algarve i Lagoa, Silves m omnejd

Hej alla ni som engagerat er i Rolands och Helenas olycka i Silves.
När vi i söndags fick reda på deras olycka åkte vi ifrån Roquetas i Spanien för att hjälpa till i deras besvärliga situation. Efter många turer med försäkringsbolag och polis är vi nu tillsammans i Malaga. Roland och Helena och RAMBO (den stora överlevaren som kom tillbaka efter tre dagar) åker på lördag hem till Skellefteå .
Nu till Rolands och Helenas tack:
Vi vill tacka Ulla som satte bilden på Rambo i Portugisisk TV, samt alla övriga svenskar och ett särskilt tack till Johan för all hjälp.
Tack även till Eva och Leif som stöttat oss mycket i vår besvärliga situation.
Husbilshälsningar från Roland, Helena,, Rambo, Eva och Leif
 

linalinus

HBK Medlem
Inlägg
56
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3497
Medlemskap
2024
Sv: Tornado på Algarve i Lagoa, Silves m omnejd

Nu när allt känslomässigt fått en så bra lösning hoppas jag vi får följa hur försäkringsbolaget agerar, samt vilket försäkringsbolag det är. Hur alla praktiska problem får sin lösning. Spännande det också även om det inte har samma dignitet.

Monica

Du tycker detta är spännande Monica,hur kan man va så nyfiken,så man vill ha reda på alla detaljer,detta är helt otroligt.

Roy
 

hanhals

HBK Medlem
Inlägg
90
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
3084
Medlemskap
2024
Sv: Tornado på Algarve i Lagoa, Silves m omnejd

Du tycker detta är spännande Monica,hur kan man va så nyfiken,så man vill ha reda på alla detaljer,detta är helt otroligt.

Roy
Är man nyfiken om man vill få reda på hur fösäkringbolag och annat fungerar vid en olycka, det kan vara jag eller du nästa gång, det behöver inte vara naturkatastof det kan gälla motohaveri trafikolycka eller dyl, jag och Monica tycker det är intressant kanske någon mer:dog::dog:
 
F

F.d. 28145

Guest
Sv: Tornado på Algarve i Lagoa, Silves m omnejd

The Portugal News : Online Issue

På sidan 14-15 finns bilder från förödelsen.

Bilden längst ner till höger visar var bilar hamnat och att balkongdörrarna står på balkongen
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen