• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Torkarblad

Argos 747

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
7399
Medlemskap
2026
Hej har en Fiat 2009 års modell med dåliga torkarblad. Vad kostar nya någon som köpt var är billigast.

Sv: Torkarblad

Billigaste kan vara dyrast??? kvaliten varierar väldigt ,men Mekonomens brukar
"Vara "bra :::månntro om ja ska åka till Skara o Vara eller till Gränna o vänna
Hälsningar från Hälsingar Lasse J

Rekommenderar dig att köpa Biltemas Lakritsremmar (torkarbladen ser ut så) ersatte mina original med dessa och nu sveper de ljudlöst och jämt över hela glaset.

//Tommy

Biltema har inte torkarblad till fiat 2007 och nyare det är specialfästen på armarna

Är det ingen som vet vad torkarblad kostar till en Fiat 2009 och vilka som har de bästa.

Hej har en Fiat 2009 års modell med dåliga torkarblad. Vad kostar nya någon som köpt var är billigast.

Akta dig för Fiats originalblad - dyrt! Handlade ett par (säljs endast parvis) för 625 kr för ett par år sedan. Har fortfarande högerbladet kvar eftersom det var vänster som pajade...

Kjell :D

Broder,
varför inte ta ett av de slitna bladen och i förtroende instiga på en OK-Q8-mack.
Där kan du i deras "torkarblads-bar" välja några blad som bättre passar dina
önskemål vad gäller längd, single/flerblads, kanske även fäste.

Bytte från orginal Volvo på min 945:a till längre som jag uppfattar som bättre.
Dessutom bra mycket billigare!

Köpte på jula 4st för 2 gånger 49 kr,långa till en Integrerad hymer.
Har fungerat ok i två säsonger.Säkert inte bäst men prisvärt.
Ha en riktigt fin vår
Jalle

Tillbaka
Toppen