• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Topplock o Startmotor

F

F.d. 13924

Guest
Chassiefabrikat: Fiat
Chassiemodell: Talento el Ducato
Chassietyp: Ospecificerat
Motortyp: Diesel 78 hk
Årsmodell Chassie: 1992
Husbilsfabrikat: Dethleffs
Husbilsmodell: Globetrotter
Husbilstyp: Alkov
Årsmodell Husbil: 1992
Ämnesområde: Motor
Hej, håller på att leta efter topplock o startmotor till nedan HB.
Nån som vet var det finns?
tack på förhand

Fordon: FIAT DETHLEFFS TAL. A461
Chassinummer: ZFA29000000172837
Årsm.: 1992
Tillverkad: 000000
Gruppkod: FI 000000
Kaross: Skåp
Fordonstyp: LB
Färg: VIT
MOTORDATA
Bränsle: Diesel
Motorkod: 230.A2
Effekt: 52
Enhet: DIN

Startmotor till bra pris kan du kanske hitta hos en man i Veberöd utanför Lund. Köpte själv ny till "humant" pris. Du finner honom under Generatorer och startmotorer på Blocket (skåne). Lycka till mvh Hanna

Hanna och katterna skrev:
Startmotor till bra pris kan du kanske hitta hos en man i Veberöd utanför Lund. Köpte själv ny till "humant" pris. Du finner honom under Generatorer och startmotorer på Blocket (skåne). Lycka till mvh Hanna
Tack Hanna, ska kolla, och/eller sätta ut annons

Hej,ja köpte ny startmotor till min bil (har en peugeot j5 91 med citroen c25 td)med en firma som heter Blixtservice,ligger på Folkungagatan 76 i Stockholm.Den kostede1780 kr,då får du skicka in din gamla i retur.

Wani91 skrev:
Hej,ja köpte ny startmotor till min bil (har en peugeot j5 91 med citroen c25 td)med en firma som heter Blixtservice,ligger på Folkungagatan 76 i Stockholm.Den kostede1780 kr,då får du skicka in din gamla i retur.
Tack, den firman har jag faktiskt tittat på idag, intressant.

Tillbaka
Toppen