• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tommy Dyner

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Inlägg
1.046
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Hej alla husbilsvänner,
Vår gode vän och tidigare kollega till mig i resebranschen, Tommy Dynér, avled i torsdags efter en kort tids sjukdom i sitt hem i Söderhamn.
Våra tankar går till Tommys hustru Carola och samtliga anhöriga.
Vila i frid Tommy och tack för alla fina minnen vi haft tillsammans i Sverige och här i Altea i Spanien!
 

Bilagor

  • IMG_6910.jpeg
    IMG_6910.jpeg
    80,4 KB · Visningar: 203

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Hej alla husbilsvänner,
Vår gode vän och tidigare kollega till mig i resebranschen, Tommy Dynér, avled i torsdags efter en kort tids sjukdom i sitt hem i Söderhamn.
Våra tankar går till Tommys hustru Carola och samtliga anhöriga.
Vila i frid Tommy och tack för alla fina minnen vi haft tillsammans i Sverige och här i Altea i Spanien!
Nån som vet mer om detta, har läst allt han skrivit och han har inte nämnt en enda gång att han var dålig.
Vila i frid, en ängel mindre på Jorden men en mer i himlen:msn_sad:
 

Stefan Nordberg

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
30824
Medlemskap
2024
Fruktansvärt att just Tommy skulle ryckas bort från både Carola och övrig familj, men även från oss alla husbilsvänner som under många år fått sådan hjälp både fysiskt i Spanien och genom all den hjälp, tips och information vi fått.

Då det ej var länge sedan vi träffade dem och senast pratade med Tommy och då inget märkt kom meddelandet verkligen som en chock för oss.
Vila i frid Tommy
Eija och Stefan Nordberg, Ö-vik
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Så ledsamt! Under många år duellerade Tommy och jag om vem av oss som snabbast löste klurigheterna På spåren.
Sänder våra varmaste hälsningar till Carola och beklagar hennes och allas vår stora förlust av en kär vän.
❤️-liga Hälsningar
Mona & Kjell
 

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Inlägg
1.046
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Nån som vet mer om detta, har läst allt han skrivit och han har inte nämnt en enda gång att han var dålig.
Vila i frid, en ängel mindre på Jorden men en mer i himlen:msn_sad:
Lasseboy,
Tommy drabbades av cancer och behandlades med cellgifter och dessa gör att kroppens immunförsvar ofta blir obefintligt och när Tommy drabbades av en kraftig influensa, så orkade inte kroppen hantera denna p.g.a. ett obefintligt immunförsvar. Om Tommy inte drabbats av denna kraftiga influensa, så hade han levt idag och varit på plats här i Altea tillsammans med Carola, Gerd och mig och med många andra husbilsägare som han ständigt och oförtröttligt hjälpte utan egen vinning - livet är ofta så fruktansvärt orättvist!
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Lasseboy,
Tommy drabbades av cancer och behandlades med cellgifter och dessa gör att kroppens immunförsvar ofta blir obefintligt och när Tommy drabbades av en kraftig influensa, så orkade inte kroppen hantera denna p.g.a. ett obefintligt immunförsvar. Om Tommy inte drabbats av denna kraftiga influensa, så hade han levt idag och varit på plats här i Altea tillsammans med Carola, Gerd och mig och med många andra husbilsägare som han ständigt och oförtröttligt hjälpte utan egen vinning - livet är ofta så fruktansvärt orättvist!
Tack för info! Livet är inte rättvist tyvärr.
Ber om kraft och styrka till Carola och er som var mer än forum vänner med Tommy:msn_heart:
 
Toppen