• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tommy Dyner’s tips & Altea kontakter

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.181
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Hade Tommy varit politiker, då hade jag röstat på honom. Det han säger, lovar och tipsar, det fungerar klockrent även i verkligheten, bl.a. effektivitet inkl. ”hans” rabatt på bilfirman TALLERES HIGINIO, S.L. i Altea. Trots alla mina ansträngningar med inköp och installation av solcell, regulator, massa sladdar och anslutningar så dog vårt lilla batteri efter 8 månaders overksamhet. Vad som var fel ska utredas närmare av ”haverikommissionen” dvs. undertecknad, men Tommy’s tips gav oss fantastisk fin OCH snabb kontakt samt lösning med hans kompisar på bilfirman. Nu sitter ett ännu större och kraftigare NYTT batteri i Mariannes lilla åkdon från Japan. Vi kallar lillbilen för ”Nalle skutt” då den är otroligt smidig i trafiken (automatare dessutom). Tidsåtgång beräknades till 0,5h och med 50% rabatt blev ca hundralappen för allt arbete med bytet + en del annat med däckkontroll och oljekontroll varningslampor… Tack Tommy, jag köper gärna aktier i ditt bolag ; )

Förresten, nu har eran HB inte så ensamt längre på P-platsen. Våra (trevliga) Belgiska vänner’s HB gör den sällskap hela säsången! Ni bor i ert fina hus och Belgarna på campingens lyxigaste svit!

1638459503876.jpeg
 
Toppen