• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tom TomTom

F

F.d. 1286

Guest
Finns det någon som kan hjälpa mig få in TomTom GO 1005 som "flyttbar enhet" i min dator?
Jag vill lägga in egna POI:er men har ingen kontakt med TomTom.
Har laddat ner TomTom Home, My TomTom och öppnat ett konto hos TomTom.
Vad göra mera?
 
F

F.d. 1286

Guest
Sv: Tom TomTom

:confused:Har gjort efter konstens alla regler - men icke kontakt! Inte ens TomTom Support klarar av det ännu!
 

RichardK

FD HBK Medlem
Inlägg
158
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
10957
Medlemskap
2022
Sv: Tom TomTom

Jag har försökt att få dator och nät att prata med min tomtom camper&caravan. Har nu fått svar att tomtomHOME fungerar inte mot den här generationen.
Tomtom släpper nu en ny version av MinTomtom som ska klara de nyaste apparaterna.
 

Roland o Ingegerd

HBK Medlem
Inlägg
585
Kommun
Rimbo
HBK-Nr
7128
Medlemskap
2024
Sv: Tom TomTom

Jag har försökt att få dator och nät att prata med min tomtom camper&caravan. Har nu fått svar att tomtomHOME fungerar inte mot den här generationen.
Tomtom släpper nu en ny version av MinTomtom som ska klara de nyaste apparaterna.

Hej.

Jag har haft min TomTom c&c några månader nu och TomTomHome fungerar alldeles utmärkt mot den (har Windows 7 i datorn om det har någon betydelse). En tidigare erfarenhet från TomTom contra TomTomHome var att ett problem motsvarande ditt berodde på kabeln mellan TomTom och datorn.
Mvh / Roland
 
Toppen