Dalb
HBK Medlem
Ni som har en extra toakassett i husbilen, Vad är er erfarenhet av det? Jag tycker att vår kassett läcker lite när jag ska tömma den...
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Då får du byta packningar, den skall inte läcka.Ni som har en extra toakasett i husbilen, Vad är er erfarenhet av det? Jag tycker att vår kasett läcker lite när jag ska tömma den...
Köpte ett frech up set ny tank och ring. Behöll gamla tanken som reserv istället för att slänga...Ni som har en extra toakassett i husbilen, Vad är er erfarenhet av det? Jag tycker att vår kassett läcker lite när jag ska tömma den...
Våra erfarenheter är bara bra. En stängd kassett med hela packningar läcker inte.Ni som har en extra toakassett i husbilen, Vad är er erfarenhet av det? Jag tycker att vår kassett läcker lite när jag ska tömma den...
Samma här. Förvarar extrakassetten I en plastlåda med lock typ smartstore.Våra erfarenheter är bara bra. En stängd kassett med hela packningar läcker inte.
Eller alternativet... hålla sig längeVi har två tankar, och det blir många gånger per säsong den använda.
Tar inte speciellt stor plats, men värdet att ha en när det behövs är stort, alternativet är att åka ifrån platsen man står på i förtid.
Hur förvarar ni den fulla kasetten i garaget? I låda, väska som finns eller...Vi har två tankar, och det blir många gånger per säsong den använda.
Tar inte speciellt stor plats, men värdet att ha en när det behövs är stort, alternativet är att åka ifrån platsen man står på i förtid.
På nedre delen i kjolen på husbilen har jag ett låsbart fack. Skillt från husbilen så händer inget om den läcker. Bara spola ur. Men hade jag haft den i garaget hade jag fixat en plastlåda med lock som nån skrivit om tidigare. Finns billigt på rusta, jula och andra ställen.Hur förvarar ni den fulla kasetten i garaget? I låda, väska som finns eller...
Är kassetten tät, som beskrivs i tidigare inlägg, så är det inga problem att förvara den varsomhelst i ett utrymme som passar. Behövs inga plastlådor. Se bara till att den är förankrad så det inte skiter sig vid tvära kast…Hur förvarar ni den fulla kasetten i garaget? I låda, väska som finns eller...
Jag köpte Thetfords originalväska.Hur förvarar ni den fulla kasetten i garaget? I låda, väska som finns eller...
Jo jag har sett den men hur upplever ni den?Känns den fräsch... Är den svår att hålla ren för vätska och lukt?J
Jag köpte Thetfords originalväska.
Thetford - Kassettväska THETFORD kompatibilitet - för C2/C3/C4. C400. C500 och Indus Mobile Tank, modell - stor : Amazon.se: Fordon
Thetford - Kassettväska THETFORD kompatibilitet - för C2/C3/C4. C400. C500 och Indus Mobile Tank, modell - stor : Amazon.se: Fordonamzn.eu
Ja, den känns fräsch. Lätt att torka ur om det skulle bli spill. Och 2st rejäla handtag när man ska flytta på den.Jo jag har sett den men hur upplever ni den?Känns den fräsch... Är den svår att hålla ren för vätska och lukt?
Varken väska eller låda men placerad så att den står stadigt på en och samma plats.Hur förvarar ni den fulla kasetten i garaget? I låda, väska som finns eller...
I ett fack på sidan under golvet.(vi har lastutrymme under nästa hela bilen)Hur förvarar ni den fulla kasetten i garaget? I låda, väska som finns eller...