• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tjo !

• Startad av Startad av F.d. 5106
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 5106

Guest
Johej ..... Lasse och Lena i Orsa här ;)

Vi är nya här för idag (fast några äldre husbilar har vi haft tidigare)
Vi började med en MB-508... den var fin, men efter ett tag så ville "jag" ha en större :p
så då blev det en MB-913.... Hua....:D där hade vi en köksbänk på hela 2,23m ! stort och bra men motorn blev dålig... 6 liter olja på 17 mil :mad:

Nu har vi nyss skaffat en MB-613 , en -82:a motor och låda går kalasbra, men den ska byggas om invändigt nu, det som fanns i den var endast 4 långbäddar och fyra sittplatser
+ ett stort lastutrymme med bakgavellyft .... men den blir nog bra med tiden :p

Föresten : finns det ingen "Köp & Sälj" på detta forum ? eller har jag missat det ?

Finns det några fler som kör 613 här :rolleyes:

by011.jpg

Sv: Tjo !

Hej och välkommen till HBK.
Visst finns köp & sälj men under rubriken Aktuella annonser.

Enklast kommer du till köp- och säljannonserna genom att klicka på Annonser högst upp i den gråblå listen på sidan.

Hoppas att vi får se ditt bygge med mycket bilder och text. Många tycker det är intressant att läsa om detta. Lycka till
Ha det

Hoppas att vi får se ditt bygge med mycket bilder och text. Många tycker det är intressant att läsa om detta. Lycka till
Ha det

Det ska vi väl fixa ;) men innan jag river för mycket nu så ska vi åka första veckan i aug till Vemdalen och Countryfestivalen :p (Nån mer som ska dit :rolleyes: )

Kul med entill 613 ägare,klart att vi med hjärna kör bil med stjärna :angel:

Bilagor

• S1053843.jpg
    S1053843.jpg
    181,1 KB · Visningar: 5
Tillbaka
Toppen