• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips om bra verkstad i Spanien

hagge

HBK Medlem
Kommun
Götene
HBK-Nr
10451
Medlemskap
2026
Vill tipsa om en bra verkstad utanför Castellon vid N-340. Den heter Movilrodan och har personal som pratar engelska. Vi var på resa söderut med våra vänner som fick problem med dörrlåset. Eftersom vi bodde på en camping i närheten och då företaget ligger längst N-340 var det enkelt att hitta. Det tog ca 5 minuter att få fram ett pris på lagningen och sen ytterligare 5 min innan service-killen var på plats och fixade låset. Efter en knapp timme var vi på rull igen och hela kalaset kostade 42 euro! Deras hemsida är: Movilrodan . Finns också en shop där man kan hitta allt från toa-medel till tält. Koordinator: N-40 01 40 E- 0 00 007. Som sagt; bra service, trevlig och tillmötesgående personal.

Tillbaka
Toppen