• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2026 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips inför första "långa" resan med plåtis

Ja husbilsklubben åldras i en ökande fart nytt blod och förmodligen är det så att husbil i dag är dyrt, Har gjort ett serieöst försök att värva en ny medlem till klubben. Problemet är att han har har ett iq som ligger en bit över medel här.

Ja husbilsklubben åldras i en ökande fart nytt blod och förmodligen är det så att husbil i dag är dyrt, Har gjort ett serieöst försök att värva en ny medlem till klubben. Problemet är att han har har ett iq som ligger en bit över medel här.
Var hittar du uppgifter om mitt iq? ;)

Men herregud bengtic. När ska det gå upp för dig att du inte är mallen här? :twitcy:

Har man inga så växlar men på något bankkontor eller i butik.
Vi gör så att vi betalar alltid med sedlar och samlar på oss mynt så det blir rätt snart en hel del.
Mellan resor så behåller vi alltid en hel del 0,5,1,2 Euromynt och även en del sedlar så man har de 1:a dagarna.

Lämnar alltid fram 5, 10 € sedel när man handlar och behåller växeln i en burk… eller ber att få växla på dom ställen där mynt manuellt hanteras.. tex stpl, marknader, affärer… har hittills inte lyckats växla på nån bank iaf…

Tillbaka
Toppen