Ludde Kuddsson
HBK Medlem
Någon som har ett tips på sådan? Måste vara kompatibel med Mac OS.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag har också funderat i de banorna och i så fall bör den också vara kompatibel med iPhone/iPad.
Trodde dessa apparater klarade allt, tänk så fel man kan ha.
Vi har haft med oss i bilen flera år en HP deskjet 460, med batteri, bluetooth och trådlös. Fungerar alltid, är jätteliten och lätt. Inga kablar behövs, smidigt i bilen när den ryms på överskåpet ovanför föraren med papper i och allt.
Rekommenderas.
jyrki
Om en skal tro Canon Pixma iP100 - Hitta bästa pris, recensioner och produktinformation pÃ¥ PriceRunner Sverige så er det 2 som har den på lager og noen som ikke svarer på dette.Den verkar ju helt perfekt! Synd bara att den inte finns att köpa nånstans, verkar vara slut överallt...
En må vurdere om en liten inverter til skriveren kan regnes som en del av skriverenJag har ingen 230V på sommarhalvåret
tusenlapp? När jag tittade på länken här ovanför så skiljde det 107 kr. Kanske har ändrats nyligen.Nej, har kollat med Canon i Gårda, dom säljer inte sådana små skrivare.
Komplett.se har, men dom tar en tusenlapp mer än vad dom billigaste enligt Pricerunner. Så det får väl vara då...