• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Timer till 12 voltsuttag?

F

F.d. 16092

Guest
Finns det någon som vet var man kan köpa en timer för 12 v uttag. Jag somnar med TV igång och helt plötsligt är ju batteriet slut. . . :wideeyed:

Sv: Timer till 12 voltsuttag?

Lette selv etter en slik, endte opp med å kjøpe en liten 12V vifteovn på Biltema som hadde timerbryter, klippet vekk ovnen og brukte timeren.

smart - det har jag inte tänkt på! Tack. :yes:

Men visst är det konstigt att det inte finns med tanke på att det finns så många andra sorters timers till 220 v. :wub:

Senast redigerad av en moderator:

Hej, har du kollat TV'n rejält. Om den inte är allt för gammal och har lite menyer att bläddra i så brukar det finnas en insomningstimer att ställa. Den går då ner på standby och drar bara några watt och du kan sussa i ro.
Du kanske redan vet att den funktionen inte finns på din TV och då återstår nog bara en timer. Kolla på ELFA om du har en återförsäljare i närheten de brukar ha färdiga små kort med olika funktioner för hembyggarna.

M.v.h. JANKRO.

hej annars finns det timer som används till värmare enda nackdelen är att de går bara att kolla på tv i typ 3 timmar
går säkert att skaka fram på nån bildemontering för en 50 lapp finns även digitala;)

Tillbaka
Toppen