• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tillökning i terrariet

F

F.d. 3682

Guest
I kväll när jag tittade in i vårt stora terrarium så tappade jag hakan. Tänk er min förvåning när jag ser 10 st små boaungar som rör sig. Jag fick titta flera gånger för att tro på vad jag såg. Vi hade inte en aning att någon av våra 5 jätteormar hade varit dräktig, framförallt inte den som heter Vilgot och som vi var bergsäkra på var en hane, men nu har i alla fall Vilgot fått ungar:rolleyes:. Boa-ormar föder levande ungar och ungarna är jättesöta. En av dem är en riktigt ilsken och modig en som försöker hugga oss trots att den bara är ca 15-20 cm lång. Snacka om att vara tuff! Hoppas att det kommer fler ungar i natt.:)// Susanne H
 

Ragge 358

FD HBK Medlem
Inlägg
5.630
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Tillökning i terrariet

Nu förstår jag varför ni har en stor bil:twitcy:.
Skämt å sido visst är det kul med överaskningar bara man blir av med dom, är ormar eftertraktade o lättsålda annars får ni väl bygga ut.
Sätt gärna in en bild på era husdjur./susanne
 
F

F.d. 3682

Guest
Sv: Tillökning i terrariet

Nu förstår jag varför ni har en stor bil:twitcy:.
Skämt å sido visst är det kul med överaskningar bara man blir av med dom, är ormar eftertraktade o lättsålda annars får ni väl bygga ut.
Sätt gärna in en bild på era husdjur./susanne
Ska försöka återkomma med foto// Susanne H
 
F

F.d. 11203

Guest
Sv: Tillökning i terrariet

Hej
Kul med tillökning me n vad har boaormar med husbil att göra,om det vore sniglar med sitt hus på ryggen så hade jag varit förstående
mvh deicer
 
F

F.d. 15719

Guest
Sv: Tillökning i terrariet

Suprisan som dom säger i Pistvakt!

Verkar som era husdjur trivs i sin låda lika bra som ni i er på hjul?

En annan var ju glad för att några gamla torra Saint Paulior har slagit till med blomning i år - tänk så olika det är med fruktsamheten!

/elisabeth :wink:
 
Toppen