• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tillägg i Google Chrome

F

F.d. 53267

Guest
Upptäckte att det smugit sig in två tillägg i mitt Google Chrome nämligen Slick savings och Domain error assistant. Dom ska man väl ta bort vad jag kan förstå eller.........
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Tillägg i Google Chrome

Upptäckte att det smugit sig in två tillägg i mitt Google Chrome nämligen Slick savings och Domain error assistant. Dom ska man väl ta bort vad jag kan förstå eller.........


Hej. Det första är ett annonsprogram som iof inte är ett virus men som kan vara störande. Om du söker på det så finns det förklaringar på hur man kan ta bort det.
När det gäller den andra så kan du läsa om det på denna sida https://chrome.google.com/webstore/detail/domain-error-assistant/icdlfehblmklkikfigmjhbmmpmkmpooj och beskrivs där som ett hjälpprogram.

Hälsningar/H
 
F

F.d. 53267

Guest
Sv: Tillägg i Google Chrome

Tack för upplysningen hike. Då ska jag ta bort Slick savings i alla fall.
 

hike

HBK Medlem
Inlägg
306
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2024
Sv: Tillägg i Google Chrome

Har du ett antivirusprogram ? Kör det isf så får du se om det reagerar. Men din tanke verkar helt rätt.

Hälsningar/H
 
Toppen