• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tidningsställ????

Roggan & Irene

FD HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2996
Medlemskap
2022
Jag saknar en sak i bilen, nämligen ett bra lättillgängligt tidningsställ. Någon som har tips på sådant? Helst väggmonterat.
2.gif

Sv: Tidningsställ????

Jag har sett att många har köpt en slags nätficka som är resår i, fästs med fyra skruv, den verkar väldigt fiffig, man kan lägga rätt många tidningar i en sån, kolla med husbilsåterförsäljare/tillbehör om dom har!

Vanliga tidskriftsamlare i trä eller metall funkar fint att skruva upp på väggen också

På Ikea har vi köpt ruskigt massa saker till husvagnen, som vi nu plockat över i husbilen. Bra priser och rejäla saker, finns även ett tidningsställ i metall som vi har hemma. Inte speciellt tungt och i grå lackerad plåt. Nackdelen är dock att saker lär trilla ur den när man kör.

Kanske för sent ute och vet inte hur din husbil ser ut invändigt men jag har iaf skivor med tyg som sitter skruvade i väggen bakom både förarstol och passagerarstol. Skruvade ner dessa och häftade (på baksidan ) fast brett resårband i korsmönster...

Skruvade sen tillbaka skivan och hade en förut outnyttjad väggdel där det går att sätta fast det mesta, kort, kartor, böcker, tidningar, m.m

Ann-Sofie

Tillbaka
Toppen