• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Thermomatta

Greger & Astrid

HBK Medlem
Inlägg
172
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1123
Medlemskap
2024
Tänkte köpa en thermomatta för fram och sidoruterna för sommar och vinter till våran Fiat Ducato 2008. Är det nogån som har tips på ett bra märke till ett rimligt pris, och var man köper det.

icon6.gif
 
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Thermomatta

Kollade inte så noga på det du skrivit men såg att det var till en 2008 så då passar nog inte denna så värst bra. Sorry om jag lurade dej!:confused:
 
G

GunDogs

Guest
Sv: Thermomatta

Jag funderar också på att utnyttja rabatten och köpa utanpåliggande thermomattor, men jag skulle vilja veta om någon har praktisk erfarenhet av dessa. Slipper man t ex kondens som det blir med mattor på insidan? Det verkar ju vettigt med isolering även av dörrsidorna. Dom kyler ju rejält annars. Ska ut på en del vinterturer (Norge och Jämtland bl a) så det är nog dags att beställa.
 

Hobbyloj

HBK Medlem
Inlägg
140
Kommun
Linköping
HBK-Nr
945
Medlemskap
2024
Sv: Thermomatta

Hej
Jag har också testat "mattorna" vid några minusgrader.
Fungerade alldeles utmärkt. Har en Ford Transit -06 och till den är passformen perfekt.
Kan rekomenderas.

Mvh/Lars-Olof
 
Toppen