Idag vräker regnet ner .... som vanligt
Den nya video dongel jag fick igår och inte är nöjd med, efterskänkte Dustin mig.... den är tydligen lika värdelös för dem som den är för mig.
eftersom vädret är som det är idag så satte jag mig vid datorn och började leta efter svar/lösning på nätet efter Dazzle problemet.
till slut hittade jag detta..... (se länk). Visserligen säger de inte vilket problem patchen är till för, så jag tog kontakt med Dustin...igen.

Efter att ha fått prata med flera personer både på supporten och försäljningen, att Dustin hade inte en aning om att denna patche behövs om man kör dazzle med W10. De var tacksamma för informationen och tyckte att jag också skulle prata med Pinnacle i Sverige om problemet, så jag fick telefonnumret till Pinnacle av Dustin.... Efter vårt samtal ringde jag Pinnacle....... En varm kvinnlig röst svarade ...Välkommen till Dustin home

Det ser nu ut som att jag beställer Pinnacle Dazzle för andra gång inom 1 vecka... och så hoppas jag att vissa lösningar tillrättakommer problemet med Dazzlen, att jag vill ha denna beror helt på att den fångar videon med mycket hög kvalitet i alla färger och i ljussättningen....
New Dazzle DVD Recorder HD - If you are using the new Dazzle product, with software "Pinnacle Studio for Dazzle," you will need to apply a patch to use it with Windows 10. Please follow the ste...
support.corel.com