• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Termostat kinavärmare

Jag tror det är en likadan som hasse k termostat. Jag läste om den då och den kopplas ihop med ordinarie fjärren på så sätt att den stänger värmaren över en viss temp sen startar den igen sk. on off reglering.
Min invändning är att det går åt batteri och glödstift att starta och stoppa.
Min värmare i samma pris har en mer avancerad elektronik med en riktig termostat och reglerar bra men den kan naturligtvis inte reglera under den lägsta tempen som går att få.
Då måste man ju stänga av värmaren Min har 10steg och 2 kw så det är ganska litet värme på lägsta läget och med appen som ingick är det lätt att se allting.
Jo Hasse är nöjd med den trots att han får byta glödstift eftersom de är billiga men det vill ju till att den sitter åtkomlig och inte strejkar mitt i natten.

Tillbaka
Toppen