Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Han vill nog bara att du springer ner i trapphuset och kollar vem som äger fastigheten. Behöver inte ens Googla. Jobba på i BelgienJag hinner tyvärr inte googla (om det var menat att jag skulle göra de)t. Är i Belgien och arbetar
Järnskrotet kommer inte längre, det hänger i alla sina kablar. Men det är inte lätt att veta. Alternativet är att skita i det som jag numera gör. Troligen så har operatörens egen utrustning upptäckt att det inte fungerar längre. För några år sedan passerade jag en bevakad järnvägsövergång som blivit trafikfarlig. Ringde inte 112 utan 114 14 och satt i telefon i säkert trettiofem minuter tills en röst säger att om jag lägger på så kommer jag att bli uppringd. Än idag så är där ingen som har ringt! Vad har hänt med mitt land?Känns bara konstigt att 112 inte är intresserad om masten kan falla ner och skada människor och egendom