• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tapperhetsblomma till Eva!

H

hianders

Guest
Jag vill gärna skicka en blomma till Eva (HBK 9) :msn_flower:som just nu genomgår en tuff behandling med cellgifter och strålning för en cancersjukdom. Hon är så tuff och skriver på sin blog varje dag hur hon mår, hur hon bemöts på Sahlgrenska m m. Jag är så imponerad! Jag har fått tillstånd av Eva att skriva detta! Kämpa på Eva mot denna eländiga sjukdom!! Hoppas ni kommer iväg till södern om några månader!

Vill samtidigt skicka en hälsning till en annan klubbmedlem vars hustru drabbats av en annan form av cancer och som kämpar på med resor till sjukhus i Västerås och Uppsala.
Kämpa på Anja och Stig!

Vi är ju (de flesta) i den åldern att skavankerna kommer så ta väl hand om varandra och ta vara på livet var dag!!

Kramar
från
fru hianders/Inger
 
H

hianders

Guest
Sv: Tapperhetsblomma till Eva!

Ett stort fång rosor till Eva som nu avslutat sin behandling på Sahlgrenska och friskförklarats!!:msn_flower::msn_flower::msn_flower::msn_flower:

Ni som följer och har följt Evas blog vet ju att de är på väg söderut till värmen några månader och det är dem väl unt att få njuta av värme och sol och slippa resorna med spårvagnen till sjukhuset flera ggr i veckan.

Jag tror att de befinner sig i Tyskland nu på väg mot södern.

Kör försiktigt och njut av tillvaron! Ta hand om varandra och djuren!!

fru hianders/Inger
 
Toppen