• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tapatalk

LasseG

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
7926
Medlemskap
2026
Sv: Tapatalk

Jag tror inte det, har för mig att jag har ställt frågan tidigare.
Det fanns inget behov av att kunna se forumet via en app då tror jag.
Synd, jag kör Tapatalk på andra forum och det funkar kanon!

Sen vet jag iof inte om Tapatalk kräver phpBB3.

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Tapatalk

Det finns flera forummotorer som klarar Tapatalk, inte bara PHPBB3.

Men som jag förstått det så krävs det en uppgradering av VBulletin (som används här) för att klara Tapatalk. Problemet är att en uppgradering av ett så komplext forum som HBK inte görs i en handvändning.

Så jag tolkar det som att en uppgradering kommer att göras när tid finnes och en ny version innehåller tillräckligt mycket bra saker för att det skall vara värt att gå igenom denna smärtsamma process.... Åtminstone är det så jag hade resonerat om jag varit webbare här. ;)

Speciellt iom att det sker helt på fritiden...

Tapatalk har väl sin främsta fördel när man besöker forum med mobiler. Har man en tablet, är inte fördelen så stor. Där fungerar det bra med forumet i original.

//Stefan

Toppen