• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tankflaska Kylinge

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025
Peters husbilsservice i Kylinge monterade in tankflaska med yttre påfyllning. Det blev riktigt snyggt och proffsigt gjort. Därefter tankade gasol i Åhus. Så smidigt och enkelt. Inte behöve lyfta ut flaskor och fylla eller byta. Endast dit med tankslangen och på en minut var flaskan fylld. Finns 36 platser i Sverige varav 33 söder om Uppsala där du kan tanka gas lika enkelt som diesel. Betydligt bättre utomlands.

Sv: Tankflaska Kylinge

Ladda sedan ner appen myLPG.eu och du har en europakarta med alla LPG tankning. De ligger mycket tätt ute i Europa men även hyfsat i Sverige. Man behöver ju inte vänta till den är tom. Tankflaskan har en nivåmätare så du ser hur mycket gas det är kvar.

Jag har även satt en mätare inne i bilen så jag inte behöver öppna och titta på flaskorna. Just nu.

Flaska 1: 30%
Flaska 2: 100%

Peter monterade två tankar åt mig idag, utvändig påfyllning och digital avläsning inomhus!
Jättefint jobb, bra service av trevliga och duktiga killar. Rekommenderas!!:spinny:

Även jag har fått monterat alutank där med utvändig påfyllning och grilluttag. Superbra fixat av trevliga hjälpsamma killar.

Peter monterade två tankar åt mig idag, utvändig påfyllning och digital avläsning inomhus!
Jättefint jobb, bra service av trevliga och duktiga killar. Rekommenderas!!:spinny:

Folke hjälpte mig med en flaska men jag har bara fyllning direkt på flaskan. Jag har aldrig haft några problem med att fylla direkt på flaskan. Jag slipper göra hål i karossen, sen när jag byter bil tar jag med mig flaskan till nästa husbil.
Men vad hittar jag en mätare som jag kan läsa av inne i husbilen? Kostnad?

JOE

Jag har även satt en mätare inne i bilen så jag inte behöver öppna och titta på flaskorna. Just nu.

Flaska 1: 30%
Flaska 2: 100%

Var sitter flaskorna?
Var hamnade anslutningen till påfyllning?
Vad kostade det?

Tillbaka
Toppen