Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag brukar få kvitto när jag tankar men priset stämmer inte, det ser du på fakturan. Då kan du ju se hur mycket rabatt du fick på just den tankningen. Förmodligen slut på kvittopapper när du tankade.Hej. Tankade idag på SÅIFA Uddevalla första gången, men kunde inte få kvitton.
stoppade in kortet efter tankning men det kom inget.
Det hade ju varit bra att se hur mycket det kostade.
Ha en go helg
Jag undrar varför det står på fakturan att rabatten är 91 öre oavsett priset macken.Jag brukar få kvitto när jag tankar men priset stämmer inte, det ser du på fakturan. Då kan du ju se hur mycket rabatt du fick på just den tankningen. Förmodligen slut på kvittopapper när du tankade.
Det är exklusive moms. Och rabatten räknas på veckans listpris.Jag undrar varför det står på fakturan att rabatten är 91 öre oavsett priset macken.
Mvh
Peter Fröding
Våran rabatt är 1,11:- (0,88 + moms)Det är exklusive moms. Och rabatten räknas på veckans listpris.
Tyvärr står det numera 0,88.