• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tandvärk i Spanien

berraboys

HBK Medlem
Inlägg
47
Kommun
Örebro
HBK-Nr
12404
Medlemskap
2024
Denna lustiga och olustiga episod drabbades jag av när vi stod i wera i Spanien. Vaknade av att det gjorde rejält ont i vänstra överkäken. Det var fredag och tänkte det går nog över under helgen . Icke sa Nicke värken tilltog till stormstyrka på måndag kväll så på tistags morgon starta bilen med kroppen fullpumpad av värktabletter. Slog in en tandläkare på i paddan och hittade tandkleniken rätt så snart. Gick in o ja visst skulle dom hjälpa mig men inte föraren halv 2. Det fick jag köpa för hade det varit i Sverige hade nog väntetiden blivit väsentligt längre. Till baka till husbilen och mera medicin. Halv 2 stor rönken undersökning och sen in tandläkarstolen. Tandläkaren som var spanjor och kunde bara lite engelska. Han visade på en tand i överkäken och den kunde han inte laga utan det var bara att dra ut så skulle smärtan för svinna trodde han ja. Bloden rann och 75eu fattigare. Efter 3 dar med olika former av smärta blev halva ansiktet som en formel 1 bana med värk som inte gick att uthärda. Hade då flyttat till la manga och det var 10 mil till torre vejas . Satte mig i bilen och åkte till torre veijas tidigt på morgonen då det var lite trafik. Kom fram tog telefon och ringde till Sören Gustafsson på tandläkeriet i torre veija. Visst svarade tandsköterskan sätt dig i en taxi så tar vi hand om dig direkt faser klockan bara var 8.15 på morgonen.3 timmar i stolen för det var en annan tand i överkäken som hade spruckit med rotfyllning som enda utväg.vis av skadan och en tand mindre så åker jag aldrig till en spansk tandläkare mer i hela mitt liv. Den service som Sören Gustafsson gav mig trodde inte jag att det fans. Mvh och utan tandvärk. Tel till Sören och hans personal+34965706834 adress Calle la loma postkod 85
 
Toppen