• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tandläkare Algarve

chipson

HBK Medlem
Kommun
Sala
HBK-Nr
2494
Medlemskap
2026
Har du erfarenhet av tandläkare, gärna svensktalande. VRSA, Albufeira, Lagos? Tar tacksamt emot tips. Återigen har du erfarenhet/Ed

Sv: Tandläkare Algarve

Allå!

Vi har bra erfarenhet av CLENICA MEDIA E DENTARIA QUENTA DO INFARTE i Albufeira. De har skött våra tänder i 5 år till belåtenhet, billigt, varje besök har kostat 50 euro. Ligger ett par hundra meter från ställplatsen. Många övervintrare här är deras kunder...Kjell

Altura eller mer allmänt Alagoa mitt emot saluhallen i centrum. Erkänt duktig tandläkare.

Bilagor

• IMG_2571.JPG
    IMG_2571.JPG
    953,8 KB · Visningar: 20

Tack så mycket Berkri. Det passeras ju inför match 2. Det är inte riktigt akut men kommer bli.

Nu ser jag, det är ni som har Hugon, kommer förbi för konsultation i morgon. Står utanför på "avbytarbänken" i en svart plåtis/ Ed

Tillbaka
Toppen