• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Taklucka till Hymer

F

F.d. 8986

Guest
Jag är ute efter en taklucka till en Hymer 654 årsmodell 1991. Det är den främre stora luckan som öppnas med vev. Tyvär lyckades jag spräcka luckan och är nu ute efter en ny, alltså bara själva plastluckan. Måtten är c:a 60 * 110 cm
Tacksamför tips
 
Senast redigerad av en moderator:

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.603
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Taklucka till Hymer

Hej torbjorn, själva plast luckan på Hymer har varit lika i massor med år även om innerdelen blivit flottare vartefter. Om du letar efter en beg. så är det nog bara att försöka med husvagnsskrotar för jag tror att luckan även satt på större Hymerhusvagnar. Men om du vill ha en ny så är det nog enklast att ringa till Hymercenter i Örebro tel:019-370010 så tar de säkert fram en åt dig och skickar hem den om du vill. De finns i olika genomskinliga matrial om du vill ändra på det.

Lycka till. JANKRO.
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.657
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Sv: Taklucka till Hymer

Kontakta Autodemontering i Sjöbo 0416-511370. Dom hade en Hymer där i januari. Jag såg inte om den hade taklucka
 
Toppen