• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TAGIT ETT BESLUT

Sv: TAGIT ETT BESLUT

bara att gratulera, jag har varit fritidsforskare sen februari i år
:)

Har också börjat nedtrappningen, då blir vi snart arbetskamrater. :twitcy:

Jag gick den 10:e juni i år o har inte ångrat mig ett dugg. :D:D

Jag gick till midsommar. Det är nästan så att jag mår dåligt för att jag mår så bra!!!:)

/Nils

Fy tusan så avundsjuk man blir. Jag skulle vilja sitta med något kallt i glaset utanför husbilen långt söderut i spanien med sol och värme. Tyvärr är det troligen 7 år till den tiden men den som väntar på något gott .....:)

Har också blivit statligt anställd men tyvärr har jag en för ung hustru för att kunna verkställa mina planer. (Spanien el Portugal) :spinny:

Jag gick till midsommar. Det är nästan så att jag mår dåligt för att jag mår så bra!!!:)

/Nils

Det samme føler jeg, aldri hatt det så bra noen gang!!! Egentlig feil at det skal være slik, jobben var jo ikke sååå ille. Her i Norge kommer "lønna" nå fra det som her kalles for NAV.
Undrer nå på om de har julebord for anstälda. Kanskje man skulle ringe og spørre???:D:D
Pensjonisthilsen fra Kangas

Eftersom pensionspengarna minskar för varje år så får man väl arbeta tills man är 80år.;)
Arne.

Hej på Er
Hur kan Ni fira och var glada över att bli inte var atraktiva på arbetsnarknaden.
Tänk på att : ALLA SOM JOBBAR LEVER # MEN ALLA SOM GÅR I PENSION KOMMER ATT DÖ.
Ha de
/Vidhem

Hur fixar man det vid 54? Några tips? :)

Jadu satte upp det målet "gå vid 55" tidigt i livet Och när valet blev köpa eller köpas så var det enkelt. Men helt utanför arbetslivet kommer man inte o vara Det kommer nog o bli lite punktinsatser iallfall när det regnar. :D

Snart varit fri herre i 6 år. :)
Alla vet ju att alla svenskar kan gå på långledighet vid 61 års ålder - eller hur?
Kan rekommenderas! :)

Räcker det inte med morötter får vi väl ta till starkare mediciner för att få er ungdomar att arbeta. :D
Att vila och njuta av jordvärmen hinner ni med senare.

aake

Jag förhandlade till mig "friheten" för över fem år sedan, och ångrar inte en sekund.
Välkommen in i "gänget".

Kjelle :twitcy:

Sture..

Välkommen i gänget, jag har en ung hustru, så vi får vänta några år med att övervintra i värmen.. Har funderat på att åka själv, men tror det blir för tomt...
Mvh
Libom

Tillbaka
Toppen