• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack Mona&Kjell för Julklappsboken

klockgunnar

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
29
Medlemskap
2022
Tack Mona&Kjell för Julklappsboken Vi campar i österled,från nomadliv,det var en trevlig
Julklapp, jag har ikke hunnit med att läsa den.Men jag har tittat på bilderna,och det var
intressanta repotage från östereuropa.Men vi har planerat att i sommar åka upp till
norrland.Som Ni vet blev sommarens resa instäld,men vi planerar att göra den nästa år.
God Jul och Gott Nytt År till alla goa medlemmar i HBK.se
Klockgunnar& Inga-Lill

Sv: Tack Mona&Kjell för Julklappsboken

Tack Mona&Kjell för Julklappsboken Vi campar i österled,från nomadliv,det var en trevlig
Julklapp, jag har ikke hunnit med att läsa den.Men jag har tittat på bilderna,och det var
intressanta repotage från östereuropa.Men vi har planerat att i sommar åka upp till
norrland.Som Ni vet blev sommarens resa instäld,men vi planerar att göra den nästa år.
God Jul och Gott Nytt År till alla goa medlemmar i HBK.se
Klockgunnar& Inga-Lill
2

Sv: Tack Mona&Kjell för Julklappsboken

Tack, Gunnar!

Vi önskar Dig och de Dina och naturligtvis alla HBK:are en fortsatt God Julafton och resterande God Julhelg samt ett riktigt Gott Nytt År med många trevliga och upplevelserika husbilsresor!

Julaftonshälsningar från ett -18 gradigt och i dagarna äntligen nysnörikt Haparanda!

:santa-2-icon:Mona & Kjell

Tillbaka
Toppen