F
F.d. 7269
Guest

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om ni står vid Torne träsk, Pessisjåkka, så skall det enligt både web och karta finnas tömning för lös latrin.Det är rätt är enkelt att få tag på tömningsställen bara man har med datorn och det stämmer enl. VV.listor. (Läget på vägarna) Nu står vi mellan Kiruna och Narvik enl lista skall vi kunna tömma här men det finns bara soptunnor och Kiruna ligger 90 km bort och Narvik ??? Man får välan hålla sig till man kommer söderöver!
.............................................................................................................Ett tips vi lärde av erfaret folk för länge sedan: Gör som på vissa turistorter. Ha en liten hink med lock och påse i där allt papper läggs efter avslutat värv................................... Man slipper också se skitigt blött papper klibba fast i tömningsstationen om alla gjorde på dette viset.
Jag läser i dagens nummer av Strömstad Tidning Norra Bohuslän följande rubrik:
Husbilsägare tömde bajs i bäck!
Vad i herrans namn kunde detta då vara. Jo, att en husbil, parkerad vid Vitlycke Museum skulle ha tömt toan i en slänt mot en bäck. Inspektion gjordes av Niklas Wigfors. Där var städat och allt såg bra ut och inte alls så skräpigt som anmälaren hade påstått. Är det en förföljelse mot husbilar? Man kan undra vad som pågår.
Varma Hälsningar från ett soligt Norra Bohuslän och kör försiktigt!
BOH HBK681![]()