• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tänkte husbil!

Roddan

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
12159
Medlemskap
2025
Vi såg en Husbil på Sollebrun.
Ringer måndag firman att jag vill köpa den och vi har kommit överens om allt.
Jag vill komma onsdag. efter som jag har trettio mil att köra.
Firman svarar vi kan inte reservera den. Jag ber dom skulle tisdag kväll 18,00 och ringa mig så att den finns kvar. Firman skulle ringa. Det blev ingen svar. Vi la ner det. Märkligt företag? Husbilen köpt o salu fram o tillbaka. Något fel.

Bilagor

• Screenshot_20250801_184150_Chrome.jpg
    Screenshot_20250801_184150_Chrome.jpg
    206,9 KB · Visningar: 139
Senast ändrad:

Sten Rowa

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
30766
Medlemskap
2025
Bestämd avrådan: Blir du illa behandlad före köp så vet du vad som väntar när fordonet är betalt... STOPP välj
annan husbilsmånglare.

bengtic

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2025
Kan ju ha strulat med kunden som äger den så de har annonserat innan de faktiskt äger den, säsongen tar ju slut och man vill inte ha en bil stående över vintern. Likaså finns deten del som köper en bil sent på året för att hinna ta semester i den, men så är det ofta fel som inte blir lagade så är den husbilsommaren förstörd, köpte själv en husbil i september det dröjde över ett år innan jag kunde köra med den. Alltid Alltid en massa fel som man måste laga så man inte blir stående nya batterier är standard.

toker

HBK Medlem
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
42457
Medlemskap
2025
dom var ju tydligen inte så seriösa, kan man inte komma ihåg o ringa dagen efter så hade jag oxå hittat en annan

Stefanjo

HBK Medlem
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
40921
Medlemskap
2025
På dom igen. Dumt att missa en bra affär. Jag förstår själv att jag blivit sur men ibland får man bita i det sura äpplet. Varje affär tar lång tid så en försäljare blir oftast upplåst ganska länge.

Toppen