• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tänk vad glad man kan bli....

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2025
Vi har varit ute och åkt med husbilen i stort sett varje helg sedan midsommar och mött massor av husbilar, men väldigt få med HBK-dekal. Denna helgen har vi sett 3 st!! I söndags 2 st på ställplatsen i Hunnebostrand och igår, måndag, när vi satt på ett matställe i Strömstad fick vi se HBK 104 passera på gatan utanför - vilken lycka! Övriga matgäster undrade säkert vad det var som hände när jag plötsligt hojtade "en HBK-are!". Hoppas träffa på fler framöver.
Christina

Sv: Tänk vad glad man kan bli....

Det va skoj att höra, för dä va vi Delfinerna som passerade.Ha en härlig fortsättning på din semester. Kanske vi ses i Grebbestad på träffen du vet?

Senast ändrad:

Hej Delfin!
Kul att ni hörde av er. Tyvärr ses vi inte på någon räkfrossa i Grebbestad, Vi är på väg upp till Lappland just då. Men ni får säkert en trevlig helg i mysiga Grebbestad. Kanske ses vi på vägarna eller på någon träff längre fram. Vi önskar er en fortsatt härlig husbilssäsong.
Christina och Benny

Till Delfin. Världen e allt bra liten ibland.
LMCBERY år min bror.
Hur va resan i Finland?
Leif R

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Toppen