• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tänk vad glad man kan bli....

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2025
Vi har varit ute och åkt med husbilen i stort sett varje helg sedan midsommar och mött massor av husbilar, men väldigt få med HBK-dekal. Denna helgen har vi sett 3 st!! I söndags 2 st på ställplatsen i Hunnebostrand och igår, måndag, när vi satt på ett matställe i Strömstad fick vi se HBK 104 passera på gatan utanför - vilken lycka! Övriga matgäster undrade säkert vad det var som hände när jag plötsligt hojtade "en HBK-are!". Hoppas träffa på fler framöver.
Christina

Delfin

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2025
Sv: Tänk vad glad man kan bli....

Det va skoj att höra, för dä va vi Delfinerna som passerade.Ha en härlig fortsättning på din semester. Kanske vi ses i Grebbestad på träffen du vet?

Senast ändrad:

Chris o Benny

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
729
Medlemskap
2025

Hej Delfin!
Kul att ni hörde av er. Tyvärr ses vi inte på någon räkfrossa i Grebbestad, Vi är på väg upp till Lappland just då. Men ni får säkert en trevlig helg i mysiga Grebbestad. Kanske ses vi på vägarna eller på någon träff längre fram. Vi önskar er en fortsatt härlig husbilssäsong.
Christina och Benny

F

F.d. 52969

Guest

Till Delfin. Världen e allt bra liten ibland.
LMCBERY år min bror.
Hur va resan i Finland?
Leif R

Senast redigerad av en moderator:
Toppen