• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tältpinnar för grus

• Startad av Startad av F.d. 29908
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 29908

Guest
Har någon koll på tältpinnar för stormlinor mm. (markis) för hårdare material typ grusplaner och hårdare jord.

Sv: Tältpinnar för grus

Jag har använt spiralskruvar i hårt packat grus med ganska stora stenar i och det har funkat helt ok. Typ dessa Tältpinne, spiralskruv, 4-pack - Tältpinne Spiralskruv Husvagn Jordskruv Tältskruv - Biltema

Jag köpte dessa men upplevde att dom var ganska lätta att dra upp igen mot mina andra som är av denna modell.

Markspiral - Hund, -tillbehör Tältpinne Tältskruv Jordskruv markskruv Jordspiral Tältspiral - Biltema

//Stefan

Sv: Tältpinnar för grus

Trodde någon av alla länkar skulle innehålla det min Norska granne i Kroatien hade. :(

Såg ut som rostfritt armeringsjärn som han slog ner med handslägga, inget hemmapul utan serietillverkade.

Skruvarna tycker jag är dåliga, dom får man bara ner i matjord,typ.

Tillbaka
Toppen