Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har husbilsversionen, och är mycket nöjd med den.
Kostade €86 om jag minns rätt.
Den finns under inställningar och därefter GPS-koordinaterTack! Men var hittar jag den funktionen?
Finns i app-store och benämns som Sygic truckVar, när hur hittar man husbilsversionen av Sygic?
Finns i app-store och benämns som Sygic truck
Har ni app-store och sökt efter Sygic truck?Nej, där fanns den inte i vår version av Sygic under inställningar osv...
Det verkar tyvärr vara en ny trend i navigeringsapparna att enbart ha fri uppdatering under ett antal år. Såg att TomTom hade likadant i sin nya navigeringsapp.Javisst, men den kostar 129 Euro för Europa och har bara kartuppdateringar i 3 år!
Har an använt standard versionen nu i 4-5 år med fri uppdatering. Minns inte hur mycket jag betalade för Europa kartorna men inte var det mer än 25 Euro
Har ni app-store och sökt efter Sygic truck?
Just nu är det -70% på priset för den vanliga appen och livstidsuppdatering av kartor ingår, enligt gällande påskerbjudande.
Kan vara värt att titta på för den som är intresserad.